Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "2820"
:-):-D:-D:-P:-O:-(:-B:-/:-o;-)B-):-X>-)]-|[-][-]love
Milá Kateřino,
díky a ještě jednou díky. Každá reakce samozřejmě potěší a takováhle dvojnásob. Moc mě těší, že mi zachováváte přízeň a ještě víc, že Vás moje texty inspirují ke změnám v playlistu (nějaký konkrétní příklad? - docela by mě to zajímalo). Zpětně koriguju jen málokdy, obdivuju, že jste to vůbec zaregistrovala. Mimochodem, zájmena si hlídám, ale netvrdím, že vždycky úspěšně. Takže ještě jednou, moje hluboká úklona a díky.
David-Akana
Milý Akano,
myslím, že fanoušci by o sobě měli dát občas vědět, ať nemáte pocit, že píšete jen pro sebe. Ještě pořád jsem to s Vámi nevzdala, naopak. Sice jsem asi jediná, kdo chodí na tyto stránky ne kvůli hudbě, ale díky Vašemu neopakovatelnému stylu, zato Vás čtu pravidelně a důkladně. (A jestli někdo vůbec pozná, když upravíte starší text, tak jsem to já.) Ještě půl týdne se kolikrát pochechtávám Vašim trefným obratům. Bavíte mě moc. No a musím samozřejmě přiznat, že díky Vám se můj playlist zlepšil doslova nezměrně.
Vaše oddaná čtenářka
LaCata
Milý Akano,
Vaše oddaná čtenářka
LaCata
Ahoj, omlouvám se za zpožděnou reakci. Zatím nejsem zvyklý pravidelně kontrolovat diskusi. Děkuju moc za pochvalu. Ta moje žánrová všežravost je možná až moc velká, těžko se to všechno stíhá. A post-punk - samozřejmě! Moje oblíbené období. Ale jelikož postupuju víceméně chronologicky a těch desek je spousta, těžko říct, kdy se k němu dokodrcám. Všechny tři kapely, co jsi jmenoval, jsou rozhodně v plánu.
Ahoj, líbí se mi, že se věnuješ velkému množství žánrů a máš výborný přehled. Budeš někdy recenzovat i desky z post-punkového věku? Vsadím se, že posloucháš i ten :) Myslím tím kapely jako Siouxsie and the Banshees, Bauhaus, Gang of Four apod.
Návlekový materiál je základem výbavy každé korálkářky.